Berger ja kriisikommunikatsioon

Kriis on organisatsiooni proovilepanek. See on ootamatu sündmus, mis põhjustab kahju ning vajab kohest sekkumist. Kindlasti ei tohi loota, et kriis möödub iseenesest, sest nii see ei ole. Berger juhib tähelepanu sellele, et kriis ei teki üle öö, see ei ole välk, mis lööb selgest teavast. See on justkui ´´hallitus´´, mis areneb aeglaselt, kuni lõpuks on seda kõik kohad täis.
Artiklist võis välja lugeda, et kriisi tekitajateks on organisatsiooni ja avalikkuse vaheline halb või puudulik kommunikatsioon. Bergeri sõnul on seda võimalik vältida, kui osata vaadata maailma ka teiste mätta otsast. Vastastikkune koostöö võib vähendada riski.

Iga ettevõte võib sattuda kriisiolukorda. Nagu vanasõna ütleb ´´õnnetus ei hüüa tulles´´ ja seega tuleks alati olla valmis ootamatusteks. Ootamatusi on võimalik miskil määral kindlasti ka vältida, kui ollakse alati sammukse võrra ees.
Kriisiolukordade lahendamine on üks suhtekorraldajate olulisemaid oskusi. Kõige otstarbekam on see lahendada läbi omavahelise koostöö, mitte manipuleerimise ja valetamisega. Kuid mõistlikum oleks kõike ennetada, et asi ei väljuks kontrolli alt. Mõtle alati üks samm ette.

Kolmapäevases suhtekorralduse teooria loengus saime kuulda K. Abel´it, kes ütles, et  organisatsiooni hinnatakse selle põhjal, kui hästi ta kriisiolukorraga toime tuleb.
Ilmselgelt on see sulaselge tõsi. Pole välistatud, et hästi lahendatud probleem võib firma mainet hoopsitükis tõsta. Kõik on võimalik, mine sa tea…

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s